دکوراسیون

مبلمان سفید در دکوراسیون نشیمن

زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه
5/5 - (1 امتیاز)

طراحی و دکوراسیون نشیمن با مبلمان سفید و مزایا و معایب آن و چه رنگ هایی با آن ست می شود- ایده ی دکوراسیون با مبلمان سفید همراه با عکس

مبلمان سفید پذیرایی

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

وقتی صحبت از تغییر دکوراسیون اتاق نشیمن می شود گزینه های تقریبا بی شماری برای انتخاب وجود دارد. که البته این موضوع تا حد زیادی به سلیقه فردی بستگی دارد.  مبلمان یکی از مهم‌ترین و بهترین اثاثیه برای دکوراسیون و چیدمان داخلی هستند که فضای خانه را تحت تاثیر قرار می‌دهند پس انتخاب یک رنگ مناسب برای آن‌ها بر روی تک تک اجزای دکوراسیون داخلی تاثیر بسیاری می‌گذارند. 

 میتوان گفت که مبلمان اتاق نشیمن به رنگ سفید انتخابی آرام است که هرگز از مد نمی افتد.

قبل از اینکه به ایده های دکوراسیون اتاق نشیمن با مبل سفید بپردازید، بیایید روند انتخاب نقطه کانونی خود را مورد بحث قرار دهیم. یک ایده رایج که به طور مداوم در فرآیند تزئین تقریباً هر فضایی ظاهر می شود، ایده انتخاب یک نقطه کانونی برای اتاق و انتخاب بقیه دکوراسیون خود از آنجا است. یک نقطه کانونی می تواند تقریباً هر چیزی باشد: یک دیوار برجسته، یک قطعه مبلمان، حتی یک نقاشی یا مجسمه یا اثر هنری دیگری که می خواهید در فضای زندگی خود به نمایش بگذارید.

همچنین میتوان به این نکته اشاره کرد که در عین حال، سفید یک رنگ اصلی عالی برای دکورهای مدرن، معاصر و به طور کلی مینیمالیست است.

مزایا و معایب مبلمان سفید

البته، دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است شخصی از مبلمان سفید خودداری کند – به عنوان مثال، اگر بچه‌های کوچک یا حیوانات خانگی دارید ، می تواند یکی از این دلایل باشد؛ زیرا هر دو باعث میشوند که مبلمان شما زودتر لکه یا چرک شود.

از جمله مزایای انتخاب این آیتم میتواند این باشد که اولاً، مبلمان سفید فوراً به هر فضایی احساسی شفاف و تمیز می بخشد، که آن را به ویژه برای مهمانان جذاب می کند. رنگ روشن به روشن شدن فضای زندگی شما کمک می کند و باعث می شود فضاهای کوچک بازتر احساس شوند.

ثانیاً، هنگام طراحی فضای مورد نظر خود برای انتخاب دیگر اکسسوری ها که با مبلمان سفید ست شوند می توانید کل اتاق را خنثی و آرام نگه دارید یا برای زنده کردن فضای نشیمن خود، رنگ های روشن دیگری به آن اضافه کنید.

چه رنگ هایی با مبل سفید ست می شوند؟

مبل‌های سفید از نظر قابلیت جفت شدن با هر چیزی بسیار متنوع هستند. سفید با رنگ ساده خود بسیار هماهنگ به نظر می رسد. همچنین در تضاد با مبلمان تیره یا روشن عالی عمل می کند. از طرف دیگر، مبلمان سفید را می‌توان با مبلمان و اثاثیه های دیگر با رنگ‌های خنثی مانند بژ، خاکستری یا پاستلی ست کرد.و استفاده از کوسن های رنگی یا طرح دار هم ایده ی خوبی هستند.

انتخاب جنس و نوع پارچه

برای انتخاب جنس و نوع پارچه می توانید انواع روکش هایی که رنگ سفید دارد را برای پوشش مبلمان خود انتخاب کنید که این روکش سفید می تواند جنس چرم داشته باشد و یا پارچه ای باشد و یا نخ پنبه و سایر جنس های دیگر که می توانند به رنگ سفید باشند.

ایده های متنوع دیزاین با مبلمان سفید

1.ست کردن با فرش

یکی از مکمل های مبلمان سفید انتخاب یک فرش مناسب است. این فرش ها می توانند هم به رنگ سفید، هم در رنگ هایی مانند کرم، استخوانی روشن و رنگ هایی مانند اینها باشند. با چنین انتخابی و قرار گرفتن مبل و فرش روشن کنار هم، بهترین و زیباترین دکوراسیون خانه مدرن در کمترین زمان ممکن ساخته شده است.

2. انتخاب کفپوش تیره مانند قهوه ای

کفپوش به رنگ تیره از جمله رنگ قهوه ای در طراحی داخلی و دکوراسیون با مبلمان سفید و روشن بسیار مناسب است. این کفپوش ها می توانند هم از جنس چوب طبیعی، هم از چوب های ترکیبی و همچنین از سایر متریال ها با طرح چوب مثل سنگ و سرامیک و… باشند. در تمامی این شرایط، یک چیز ثابت خواهد بود و آن رنگ گرم، دوست داشتنی و زنده قهوه ای ست. همین زمینۀ قهوه ای در خانه بهترین فضا برای قرار گرفتن مبلمان سفید است و با چنین چیدمانی، خانه بسیار زیباتر دیده خواهد شد.

3.انتخاب دکوراسیون یکدست سفید

افرادی که تمایل بسیار زیاد به یکدست کردن دکوراسیون خانه با رنگ سفید دارند؛ بد نیست که در چنین شرایطی تکه هایی از دیگر رنگ ها مثل رنگ سبز گل و گلدان، رنگ قهوه ای میز و کفپوش و دیگر موارد را کمی در اینگونه طراحی ها دخیل کنیم تا از تاثیر منفیِ یکدست سفیدی کاسته باشیم با این روش می توان زیبایی مبلمان سفید در خانه سفید را بیشتر لمس کرد.

مبلمان سفید

همچنین اگر خانه دارای وسعت بیشتری باشد و بتوان از پنجره هایی بزرگ برای ورود نور طبیعی استفاده کرد در واقع سفید بودن دکوراسیون در اوج تاثیر خود قرار می گیرد.

4. ترکیب مبل سفید با رنگ مشکی

گاهی تضاد بود رنگ‌ها می‌توانند ستی زیبا و شیک را ایجاد کنند و تضاد رنگ سفید رنگ مشکی است که می‌تواند یک انتخاب شیک و خاص برای ست مبلمان باشد.

مبل سفید مشکی
لینک کوتاه مقاله :

درباره ما
محوطه‌ سازی مدرن

درباره جام نما مگ

در تیم جام نما مگ تلاش میشه با انتشار محتوا در زمینه دکوراسیون و معماری، کمکی باشیم برای یافتن سوالات و پاسخ ها و معرفی انواع ایده در این زمینه برای شما عزیزان.

شبکه های اجتماعی
عضویت در خبرنامه

برای دریافت مطالب جالب، ایمیلتان را در کادر زیر وارد کنید.

محبوب ترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *