دکوراسیون

ایده های شیک و مدرن آینه کاری سالن پذیرایی

زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه
به این صفحه امتیاز بدهید

آینه کاری سالن پذیرایی با انواع ایده های شیک و مدرن – اجرای آینه کاری در سالن پذیرایی و نکات مهم در این باره

آینه دکوراتیو

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

مطمئناً، همه ی ما بر این باور هستیم که کاربرد آینه تنها برای زمانی است که باید ظاهر خود را بررسی کنیم، اما آینه ها کاربردهای بیشتری از این یک مورد دارند. وقتی از آینه های تزئینی به درستی استفاده می شود، در واقع می توانند برای روشن کردن اتاق های خانه ما معجزه کنند. آینه ها به طور طبیعی منعکس کننده هستند. آنها نور حاصل از منابع نور طبیعی و مصنوعی را منعکس می کنند و اتاق ها را روشن می کنند. همچنین، از آنجایی که آینه ها توهم عمق را ایجاد می کنند، می توانند تصور نادرستی از فضایی بزرگتر از آنچه که واقعاً وجود دارد ایجاد کنند. علاوه بر این، آینه ها تزئینی هستند و اکسسوری بسیار خوبی برای فضای خالی یک دیوار می تواند باشد.

حال ما در این مطلب چند ایده ی شیک و مدرن از چگونگی استفاده آینه های تزئینی، هم از نظر کاربردی و هم از نظر زیبایی، در دکوراسیون خانه را بیان می کنیم. شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر درباره ی استفاده ی آینه در دکوراسیون به مقاله 5 نکته برای استفاده از آینه مدرن در طراحی سر بزنید.

آینه کاری

1.کمد آینه ای

اولید ایده ی استفاده از آینه دکوراتیو سالن پذیرایی می تواند استفاده از کمدیا کنسول آینه ای باشد؛ چه کسی می گوید تنها راه استفاده از آینه در دکوراسیون آویزان کردن آنها به دیوار است؟ می توانید از کمد آینه ای در اتاق نشیمن خود نیز استفاده کنید. نور را منعکس می‌کند و نقطه کانونی زیبایی را در دکوراسیون ترکیبی اتاق ناهارخوری اتاق نشیمن شما ایجاد می‌کند. بعلاوه، می‌توانید با قرار دادن یک چراغ رومیزی شیک بر روی کمد آینه‌ای، به طراحی پیچیده‌تر و خیره‌کننده‌تر دست پیدا کنید. وسایل تزیینی براق نیز می توانند تجمل را افزایش دهند.

کمد آینه ای

2.آینه دایره ای

دومین مورد از ایده های تزئین آینه برای اتاق نشیمن، استفاده از آینه تزئینی دایره ای است. آینه‌های تزئینی دایره‌ای با قاب‌های فلزی یا تزئینی می‌توانند فضای کلی اتاق نشیمن شما را مدرن تر کنند. یک آینه تزئینی با قاب طلایی یا نقره‌ای می‌تواند نور ضعیفی را که از پرده‌ها می‌آید تقویت کرده و فضای روشن‌تری ایجاد کند. آنها وقتی با یک ست مبل زیبا ترکیب می شوند، محیطی مجلل ایجاد می کنند.

3.آینه دیواری افقی

می توانید یک آینه دیواری افقی را در اتاق نشیمن خود آویزان کنید تا اتاق را بزرگتر نشان دهید زیرا فضای بیشتری را منعکس می کند و فضای پذیرایی ما را بزرگتر جلوه می دهد.

4.دکوراسیون دیوار آینه ای

یکی دیگر از ایده های الهام بخش دکوراسیون آینه برای اتاق نشیمن، انتخاب دکوراسیون دیوار آینه ای است. دکورهای دیوار آینه ای در اشکال و طرح های مختلف هندسی وجود دارند. چه یک مستطیل شکل باشد یا یک آینه خورشیدی، یا یکی با طراحی تند، و دکور دیوار آینه ای مطمئناً می تواند دکوراسیون دیوار اتاق نشیمن شما را ارتقا دهد.

دیوار آینه ای

5.آینه کاری از کف تا سقف

برای زیباتر کردن دکوراسیون سالن پذیرایی نیازی به استفاده از آینه های کوچک ندارید. می توانید از آینه های بزرگ نیز استفاده کنید. هرچه آینه بزرگتر باشد، نور بیشتری منعکس می‌شود و احساس فضای بیشتری ایجاد می‌کند. می‌توانید یک آینه بزرگ از کف تا سقف را به دیوار تکیه دهید و چند وسیله تزئینی مانند گیاهان خانگی را نزدیک آن روی زمین قرار دهید. و گلدان ها علاوه بر این، می توانید دیوار را با آینه هایی از کف تا سقف بپوشانید تا ظاهری جادویی و گران قیمت ایجاد کنید.

6.آینه آویز شیک

آیا به ایده های تزئین آینه بیشتری برای اتاق نشیمن نیاز دارید؟ شما می توانید از یک آینه آویز شیک استفاده کنید تا بدون نصب نور مصنوعی نور بیشتری به اتاق نشیمن خود بیافزایید و ظاهری سبک معاصر ایجاد کنید. برای اینکه آینه آویز خود را بیشتر برجسته کنید، می توانید یک دیوار متضاد را برای آویزان کردن آن انتخاب کنید. از آنجایی که آینه ها نور را منعکس می کنند، دیوار باید رنگ تیره تری داشته باشد تا ظاهری متضاد داشته باشد. به عنوان مثال، یک آینه آویز با قاب چوبی می تواند از یک دیوار سبز تیره بیرون بزند.

آینه آویز

7.آینه های جفت

چه ایده ای بهتر از استفاده از آینه در اتاق نشیمن شما می تواند باشد؟ دوتا از یک آینه! می توانید آینه های دوقلو را بالای کمد یا روی دیوار پشت مبل یا بالای شومینه و غیره آویزان کنید. به این ترتیب می‌توانید به یک علاقه بصری به اتاق نشیمن خود دست پیدا کنید.

8.گالری آینه

یکی دیگر از ایده های الهام بخش دکوراسیون آینه که ما پیشنهاد می کنیم ایجاد یک گالری آینه است. می‌توانید آینه‌هایی با اشکال و اندازه‌های مختلف را در یک الگوی منظم به هم آویزان کنید. گالری آینه ای بدون شک چشم را جلب می کند و به دکوراسیون اتاق نشیمن شما می افزاید. همچنین از آنجایی که آینه ها توانایی تقلید از پنجره ها را با انعکاس نور وارد شده از پنجره های موجود دارند، به عنوان پنجره های اضافی عمل می کنند و فضای باز ایجاد می کنند.

اینه گالری

9.آینه دیواری

برای تشدید دکوراسیون، لازم نیست آینه ها را به دیوار آویزان کنید. همچنین می توانید یک آینه بلند را به دیوار تکیه دهید. آینه های بلند با قاب های چوبی ظاهر شیک اتاق نشیمن شما را کاملا اغراق آمیز می کند. علاوه بر این، آنها نقاط مناسبی برای بررسی لباس شما ایجاد می کنند.

آینه دکوراتیو

10.آینه توکار

می توانید با چسباندن یا ضربه زدن به آینه ها به دیوار، جلوه ای داخلی با آینه های خود ایجاد کنید. بخش مهم در اینجا استفاده از آینه های بدون قاب است. برای ایجاد جلوه قاب، می توانید از یک دیوار برجسته استفاده کنید. به عنوان مثال، جزئیات برجسته مستطیلی در یک دیوار برجسته، قاب های تقلبی کاملی را برای جلوه آینه ای داخلی ایجاد می کند. استفاده از دو آینه بدون قاب مطمئنا اتاق نشیمن شما را به یک اتاق سلطنتی فرانسوی تبدیل می کند.

لینک کوتاه مقاله :

درباره ما
محوطه‌ سازی مدرن

درباره جام نما مگ

در تیم جام نما مگ تلاش میشه با انتشار محتوا در زمینه دکوراسیون و معماری، کمکی باشیم برای یافتن سوالات و پاسخ ها و معرفی انواع ایده در این زمینه برای شما عزیزان.

شبکه های اجتماعی
عضویت در خبرنامه

برای دریافت مطالب جالب، ایمیلتان را در کادر زیر وارد کنید.

محبوب ترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *